120701

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-01 @ 21:58:58 / Dagbok
Släkten kom hit vid halv 3, 3-tiden och vi firade mig med urgoda bakelser, uppfriskande saft och en smaskig jordgubbstårta. Bättre kunde det inte bli, för solen höll sig framme hela eftermiddagen som tur nog!
Mina födelsedagspresenter var få, men micket braaa. Sommarbusskortet kommer användas
flitigt kan jag säga! Lite mindre än hälften av mina vänner befinner sig utanför Laholm såå, haha..
Min kära vän Emma kom förbi med några fina saker till mig (bilden uppe till höger). Boken
ska jag börja läsa redan ikväll; älskar både hundar och humorböcker, så boken verkar helt
perfekt för mig hihi. Tack Emma, du är bäst! Och sist, men inte minst, fick jag mina älskade pengar.
2200 kr (+ 500 som moffo satte in på banken till mig). Dagen har varit minst sagt härlig.
Min släkt är verkligen mysigare än mysigast. Imorgon drar jag däremot in till Halmstad för att
fira vidare med de bästa. Rock of Ages (med Tom Cruise mmmm..) står på schemat serni!
 
Nu väntar EM-finalen på mig på nedervåningen. Hörde att Spanien äger ut Italien? Där ser man..
Annars får ni ha en fin söndagskväll, puss

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto   

Härliga bilder :D

Svar: tackar!
photosphere.webblogg.se

   2012-07-02 / 11:33:46
   URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback