Onsdag, onsdag, onsdag.

                                                         Kommentarer (0) 2012-01-04 @ 14:19:59 / Självporträtt


Det här är en gammal bild så mina ögonbryn ser lite konstiga ut. Noppade dem som en galning vid den tiden... men nu (idag) ser dem helt normala ut! Hehe.

Och nu; över till något annat haha. The Holiday, som jag såg igår, is the shit. Har sett den innan men aldrig har jag gråtit så mycket till den som jag gjorde igår! Men samtidigt tycker jag att jag har blivit känsligare och "böligare" den sista tiden... Jag gråter till filmer som inte ens är sorgliga (som Trassel), jag gråter när jag ser en hund gå förbi mig på stan (men jag älskar hundar såå ah, haha), jag gråter till och med till vissa Vänner-avsnitt! Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde år 2011 haha.

Nää, usch, nytt "samtalsämne" haha. Emilia kommer snart (tror jag) och ska färga mitt hår. Har inte färgat håret på ett halvår (!!!) så jag känner att det är dags nu. Kommer förmodligen inte återkomma med resultatet sedan, för den färgen som jag har köpt är ungefär samma färg som jag har i håret nu. Men vi hörs, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback