Family comes first

                                                         Kommentarer (4) 2012-12-02 @ 20:27:00 / I studion
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Min första december har helt klart varit den bästa dagen den här veckan. Varför?
1. Det var en lördag. Mmmyes, ni kan nog förstå varför det är mitt förstnämnda haha.
2. Familjefotografering vid 2-tiden med min farbror, hans fru och deras två barn. Ester och Vidar
är verkligen hur söta som helst och man kan inte låta bli att le/skratta i deras närhet!
3. Tacos, kladdiskakis och lite annat gott med min farbrors familj och min familj på kvällen. Mys!
4. ÅRETS FÖRSTA SNÖÖÖÖ! EerhnevrähjolQJbier'å..
5. Kvällspromenad i snön med familjen och därefter glögg och pepparkakor med moster och
hennes familj.
 
Skönaste och mest "behövliga" lördagen på länge. Och bilderna blev bra, så jag är nöjd! Hihi.
 
Till Emelie, för att du tvingade mig skriva något snällt om dig: Du är bäst! Hehe..

Kommentarer
Postat av: Den bästa   

Oj vad de har växt sedan sist jag såg dem! Canonbra bilder! :) (hehehe, bra ordvits.. heheheh)

Och MUAHAHAH i know, im the best! ;)

Svar: haha ahjo! ååhåhåhå ich bin so amused ;) haha
not..................................
photosphere.webblogg.se

   2012-12-02 / 20:55:03
Postat av: Felicia Andreasson   

Härliga bilder! :D

Svar: tackar!
photosphere.webblogg.se

   2012-12-03 / 16:04:54
   URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)   

Fina bilder :D

Svar: tack! :)
photosphere.webblogg.se

   2012-12-03 / 19:17:43
   URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: Flickan som gick barfota   

gullungar

Svar: visst är dem?!
photosphere.webblogg.se

   2012-12-03 / 20:26:36
   URL: http://www.sammels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback