Gladare, lyckligare, lättare

                                                         Kommentarer (0) 2013-01-24 @ 17:23:00 / Inspiration
Inspirationsbilder från tumblr
 
2 kg lättare och jag är nu gladare, piggare och flitigare än någonsin. Var ledig från skolan idag så
gick upp en timme tidigare för att ta en powerwalk på 40 min och därefter laga nyttiga bananplättar.
Godaste frukosten på länge!! Det och lite hallonsylt på, mmmumma. Prova vetja!
 
Trots mitt nyårslöfte "att inte skjuta upp läxorna!" så ligger jag just nu lite efter när det gäller skolan..
Men det hade jag tänkt ta igen nu i helgen, hehe. Hade också tänkt fotografera lite så att ni slipper
stå ut med mina allt glesare och glesare inlägg. Inspirationen kryper sakta men säkert inpå mig
så förhoppningsvis sprudlar jag av kreativitet snart!
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback