Freckles

                                                         Kommentarer (3) 2013-01-31 @ 21:52:00 / I studion
Modell: Emilia Andersson | Kamera: Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
En av några miljoner bilder som jag tog på Emilia i studion här om dagen. Har blivit helt besatt av fräknar
på senaste tiden (det är så himla fint!!) så hon passade perfekt som modell. Satt sedan kvar i skolan i
någon timme eller två och redigerade bilderna tills larmet plötsligt började tjuta och jag fick panik,
tog mina grejer och sprang därifrån haha. Synkade rätt bra med bussen dock så jag slapp stå
i kylan och vänta. Fler bilder på Emilia kommer inom kort!
 
Annars då? Jo, har bl.a. varit ledig från skolan idag pga. storm.. eller storm och storm, snarare
en lite starkare vindpust haha. Skolan var i alla fall inte obligatorisk så jag valde att stanna hemma,
såklart?! Därför sov jag vidare till 12 och åt bananpannkakor till frukost. Mmm..

Kommentarer
Postat av: Anna   

Wooow vilken fin bild! :D

Svar: thank youuu :D
photosphere.webblogg.se

   2013-02-01 / 09:11:23
   URL: http://www.spacyhead.blogg.se
Postat av: elin   

Fin bild! :)

Svar: tack! :)
photosphere.webblogg.se

   2013-02-01 / 17:25:32
   URL: http://elinolssonsfoto.devote.se
Postat av: thea   

Fantastiskt fint!

Svar: tack!!
photosphere.webblogg.se

   2013-02-21 / 00:01:13
   URL: http://theaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback