When the sun sets

                                                         Kommentarer (0) 2012-09-02 @ 16:07:52 / Natur

Benjamin Francis Leftwich - Atlas hands
 
Jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen tycker jag, eller vad säger ni? 
Har t.o.m förlorat en premmis.. tråkigt, tråkigt. Men jag ska bättra mig you guys!
 
Då kanske ni undrar vart jag har hållit hus hela den här helgen? Jo, fredagen spenderades
med familjen här hemma framför teven. Sista familjekvällen innan min syster skulle flytta hemifrån. *snyft*.
På lördagen flyttade jag från mitt rum på övervåningen till min systers rum nere i källaren.
Har därför satt på stereon på högsta volym för att fira att jag äntligen har fått det finaste rummet i huset!
It feels so gooood. Kajsa och Anna kom också hit en sväng igårkväll och vi kollade film, doppade
frukt i smält choklad och fes lite. De spenderade sedan natten här och vi låg uppe till kl.4 på morgonen.
Är därför grymt trött just nu.. haha. Har dessutom färgat håret!! Det är lite ljusbrunare/rödare/lilare nu tihi.
 
Jag tror jag ska mysa till det lite här nere ikväll faktiskt. Kanske sätta på The Holiday, tända några
doftljus och krypa ner i soffan under en filt. Låter som en bra idé tycker jag! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback