Sara dissar

                                                         Kommentarer (4) 2012-09-17 @ 18:07:00 / Allmänt
Ni får ursäkta mig, men jag har haft världens sämsta dag idag.
 
#1 För det första så vill jag såklart dissa skolfoton. MEGAdissa, rättare sagt. Att jag på något sätt
alltid lyckas se ut som ett mongo på både det enskilda och med klassen är redigt störande och
jag är sjukt trött på det. Och att skolkatalogen sedan ska skickas ut till varenda unge i Sverige
(känns det som..) är inte mycket bättre det heller. Om man bara kunde få ha en papperspåse
på huvudet med en ritad glad gubbe som ansikte istället - hade varit.. bra.
 
#2 När ens favorit tröja (som är stickad dessutom) fastnar i allt och alla och lämnar stora, gräsliga hål
vilket gör att man aldrig kan använda den igen. Man ba: "Och DÄR gick 300 kr åt helvete..".
 
#3 Att se alla andra ha en Iphone medan man själv går runt med en ful, liten och seg Xperia mini pro.
Worst feeling in the world, trust me. Dock sparar jag ju rätt mycket pengar på att inte ha en
så högteknologisk och abstinensframkallande telefon som en Iphone, men ändå..
 
#4 X-factor. Världens sämsta leta-upp-Sveriges-nästa-sång-talang-där-de-säger-att-det-är-rösten
-som-räknas-fast-ändå-måste-man-vara-snygg-för-att-komma-vidare-program. Och juryn är inte ens
att snacka om. Låt oss säga att när man tycker att två killar som sjunger "Fest hos Abdullah" har
hittat "sin egen grej" när det redan finns en grupp som sjunger "Fest hos Mange", dvs. Mange Makers,
då har man inte riktigt alla hästar i hagen..
 
#5 Det är så otroligt pinsamt när man verkligen kämpar för det man tror är rätt men så visar det sig sedan
att det faktiskt är fel. Har hänt mig så många gånger att jag har tappat räkningen hehe.
Mina friendz tycker jag säkert att jag är helt psyko när jag står där och rent ut sagt skriker ut:
"JAG HAR RÄTT!", när jag egentligen är helt ute och cyklar..
 
#6 Och sist, men inte minst, så vill jag bara fet dissa blåmärken. Det är nästan som om jag drar till mig dem,
för vad jag än gör så slutar det alltid med att jag har ett blåmärke någonstans. Jag har faktiskt räknat
(no life), och det visar sig att jag har 7 blåmärken sammanlagt på mina ben, två på mina armar och
ett på högra sidan av huvudet. Jag har det inte lätt..
 
TACK FÖR ATT NI LÄSTE MINA MENINGSLÖSA KLAGOMÅL,
NU KAN NI ÅTERGÅ TILL ERA LÄXOR. Herrå.

Kommentarer
Postat av: Tove   

Underhållande läsning! (Fråga inte varför) x)

Svar: Haha yaay :D
photosphere.webblogg.se

   2012-09-17 / 19:33:56
Postat av: Anna   

Ska återgå till mina läxor, men måste bara säga att
1) blåmärken får alla
2) klasskort är det väl ingen som gillar?
3) Du är güllig och borde chilla ner dig lite vännen ;) <3

Svar: Fast ah.. nu var det ju jag som dissade och inte alla andra ;)
photosphere.webblogg.se

   2012-09-17 / 19:35:39
   URL: http://spacyhead.blogg.se
Postat av: Din bästa kusin i hela världen   

wow.. 7 blåmärken ;)
Efter ca 2 månader på jobbet hade jag 48 st på mina ben.. så snacka inte ;)

Svar: Blablablabla ;) haha
photosphere.webblogg.se

   2012-09-17 / 19:52:00
Postat av: maria   

EEEy xfactor är faktiskt bättre än jag trodde! okej.. förstår mig inte på mongosarna som kommit vidare men de är kul o kolla på iaf. hahahah

Svar: hahaha neej marius, det suger!!
photosphere.webblogg.se

   2012-09-17 / 21:47:53
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback