It goes round and round

                                                         Kommentarer (2) 2012-11-10 @ 15:13:00 / Övrigt
 
 Hemma efter en väldigt mysig gårkväll/övernattning hos Mollan. Hälsade även på hennes underbara små kisar!
Dog lite inombords så söta de var.. usch.. haha, bara tanken på de små gör mig emotional. Vill haaa eeen!!
Anna, däremot, fick tyvärr en "liten" allergichock efter kattbesöket så vi fick dra oss hemåt vid
10-tiden imorse. Och that's right! Det blev inget Öppet Hus på Sture för oss inte, vi missade nämligen bussen ;)
 
Idag är det matteplugg som gäller. Dock måste jag dra mig ner till affären snart för att handla det jag och
mina fina behöver till ikväll, då vi ska laga tagliatelle med kyckling! Yumyum hihi. Men, plugget kallar, höres!
 

Kommentarer
Postat av: Anna   

Sv/ Tack Sariiiiis!
Meganajs bilder, som alltid - och meganajs igår ;)

   2012-11-11 / 13:59:22
   URL: http://spacyhead.blogg.se
Postat av: Flickan som gick barfota   

va fina bilder

Svar: tack du!
photosphere.webblogg.se

   2012-11-11 / 14:35:00
   URL: http://www.sammels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback