Valborgsfirande

                                                         Kommentarer (3) 2012-05-01 @ 13:30:57 / Dagbok






Kamera: Sony a300 | Bild 2: Ebba | Bild 3: Clara och Emma | Bild 6: Emma | Bild 7: Jag (John Lennon style)

Hola amigos! Min valborg var helt okej tycker jag. Dock gör vi (min familj och jag) samma sak varje valborg, vilket är ganska lame om jag ska vara helt ärlig. Hade varit roligt att få göra något annat för en gångs skull.. men ja, min valborg var bra ändå. Fick träffa min kära vän Emma igen, som jag har saknat så mycket hihi. Vädret var dessutom helt amazing och jag fick chansen att plocka upp kameran och fotografera lite runt omkring när vi skulle kolla brasan vid Lagan. Alltid lika roligt att få knäppa några bilder och lägga upp här på bloggen!

Hur som helst! Nu ska jag sola. Adios!

Kommentarer
Postat av: Jenna   

Hejsan! Det vore kanonkul om du ville delta i min fototävling på min blogg. Temat är "vårkänslor" och priset är en värdecheck på 150kr hos tvspelsweb.se! Det är inte alls tjorvigt att delta, du behöver bara skriva ett inlägg på din blogg så är det klart :D

Hoppas att du vill vara med, för jag ser att du är duktig på fota :)



Kram!

   2012-05-02 / 15:35:46
   URL: http://expectations.blogg.se/
Postat av: IsabellP   

Fin blogg! c:

   2012-05-04 / 11:07:59
   URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/
Postat av: Hanna   

Fina bilder :D

   2012-05-13 / 19:55:24
   URL: http://hannakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback