Out, out of my, out of my mind

                                                         Kommentarer (0) 2012-05-23 @ 18:25:40 / Dagbok


En bild från dagens alla äventyr

Den här veckan är det "Sture på stan" som gäller och dagen har varit minst sagt intressant.
Jag har spenderat den i Halmstad, såklart, med världens finaste vänner.
Mitt bildgalleri är smockfullt just nu efter allt fotograferande. Värmen har dessutom bestämt sig
för att stanna veckan ut, vilket är toppen! Ibland kan det dock bli lite för varmt känner jag,
idag har plusgraderna stigit lite över 30 så jag fick dricka ofantligt mycket vatten för att hålla
mig borta från ren utmattning haha. Som tur var åt jag årets första kulglass, vilket höll mitt humör
uppe ett långt tag! Imorgon blir det ännu mer fotograferande, fast den här gången hos Bosse i "Rävlyan".
Hoppas på att vädret då blir lika bra som idag (fast förhoppningsvis lite svalare..)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback