Grattis mofa!

                                                         Kommentarer (2) 2012-05-19 @ 20:07:53 / Familj


Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm + UV-filter

I torsdags fyllde min gossiga mysmofa 73 år! Jag var där idag med hela tjocka släkten och firade
honom med inte bara en, utan två urgoda tårtor. Smaskens! Tog bl.a. nya reportagebilder till en
uppgift i skolan (mina förra blev inte alls bra, så nu fick jag en ny chans och den tog jag ju såklart!)
och de blev redigt bra, dock orkar jag verkligen inte lägga upp dem här för då kommer ni tröttna efter
att ha sett hälften haha. Men yao, kom hem så pass sent ikväll så har inget planerat, därför blir det
att kolla Chelsea - Bayern med familjen Karlsson. Chelsea Chelsea Chelsea!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Anna   

Sv// Haha, Sara aah! Det finns faktiskt 2 såna butiker i vår lilla stad ;)

   2012-05-20 / 11:54:10
   URL: http://spacyhead.blogg.se/
Postat av: Anna   

Sv// Blå Ängeln, och så Röda Korset ;) vi kan la gå dit tillsammans nån gång om du vill, haha!

   2012-05-20 / 18:38:45
   URL: http://spacyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback