Trött, tröttare, tröttast..

                                                         Kommentarer (1) 2012-03-23 @ 20:01:47 / Natur


Kamera: Sony a300 | Bild från sommaren 2011

Hallå där kött och blåbär! Jag tror vädret försöker spela oss laholmare ett spratt. Ena sekunden är luften fuktig, gräset blött och allting grått, den andra sekunden så ploppar solen fram och de sex plusgraderna förvandlas till hela 13 grader! Men sedan, på bussresan hem, så slummrade jag till en stund och när jag vaknar till liv igen så är det helt plötsligt dimma utomhus. Dafuq?

Yeayea, fredagen är återigen här i alla fall, och det uppskattas! Min mage är just nu proppfull med flygande jakob (goodiii) samtidigt som mina ögonlock saktare och saktare glider ner av trötthet efter en överdrivet lång skoldag. Så ikväll är det chilledill med familjen och en tidig läggdags som gäller. Ni får ha det gö'bra sålänge, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar   

Fina Bilder :)

Älskar den i färg ;)

   2012-04-02 / 21:53:06
   URL: http://jessicafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback