Snö. Igen. Älskar vädret ibland alltså..

                                                         Kommentarer (0) 2012-03-08 @ 18:34:22 / Dagbok


Jaha! Det var den våren! Den höll sig kvar länge mhmm..

Som ni nog förstår så drog värsta feta snöstormen över Laholm inatt så jag har bländats av allt vitt som har omringat mig hela dagen lång. Bortsett från snön, som kommer och går, så har dagen varit bra! "Konst i samhället blablabla" som vanligt på morgonen, efter det engelska och sedan foto. Helt okej enligt mig! Nu taggar jag morgondagens idrottslektion då vi ska ha volleyboll med en annan klass. Haha, vår klass är helt störd så jag tvivlar på att den andra klassen kommer att ha sådär jättekul precis..

Men nu ska jag plugga såå.. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback