Roadtrip till Båstad

                                                         Kommentarer (1) 2012-03-11 @ 19:54:43 / Natur



Kamera: Sony a300 | Plats: Båstad, Malenstranden

Tillbringade två timmar av min söndag i Båstad med kameran i högsta hugg. Blev många fina bilder faktiskt, även fast vädret kanske inte var det bästa. Konstigt dock, att solen lyste som bara den när jag vaknade imorse men sen framåt 2-tiden ersattes av moln och en kall, kall blåst. Trots vädrets humörsvängningar så tycker jag att min dag har varit helt okej! Underhåller mig själv med lite tv-zappande och facebook-kollande (som btw kanske ska läggas den 15 mars!? WTF liksom?) och väntar tills klockan slår 9, för då börjar Big Brother. Får se vem som åker ut den här gången! Olidligt spännande..

Kommentarer
Postat av: Anna   

What?! Ska facebook läggas ner? o.o



Finfina bilder som alltid ;)

   2012-03-12 / 18:52:38
   URL: http://spacyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback