Onsdag

                                                         Kommentarer (0) 2012-03-14 @ 19:50:36 / Natur


Kamera: Sony a300 | Jag vet att min rubrik är otroligt kreativ och inte alls förutsägbar, ni behöver inte säga det :)

Aaaah, trötthet. Kom precis hem från ett 75 minuter långt och svettigt Bikespin-pass så mina ben är i princip spaghetti just nu. Försöker pigga upp mig själv med musik av Fleet Foxes och Radical Face, kanske inte det bästa sättet eftersom deras låtar är ganska lugna men jag älskar verkligen deras musik! Helt sanslöst alltså! Stämmorna, instrumenten, texten.. ALLT! Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sedan fortsätta mitt och Marias konstarbete om Surrealismen..

MISSA INTE GREY'S ANATOMY IKVÄLL KLOCKAN NIO PÅ KANAL FEM! Följer ni inte det? GÖR DET DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback