Instagram-redigering och stolthet!

                                                         Kommentarer (1) 2012-03-21 @ 21:48:43 / Självporträtt



Redigerade hejvilt i photoshop innan och här är resultatet! Så ni får helt enkelt acceptera det faktum att en stor fet egobil täcker min blogg just nu hehe.

Ska jag vara helt ärlig så är jag faktiskt redigt stolt över mig själv. Vanligtvis så är jag lat som en gris, men idag så gjorde jag värsta spontana grejen. Jag bestämde mig för att dra ut och springa en runda! Det är inte ofta den idén ploppar upp i mitt huvud, nejnej. Och det var inte en kort runda, utan det var hela 5 kilometer! Amagad! Men huvudsaken är inte hur lång rundan var utan att jag fick min dagliga motion, yes. Så jag är stolt över mig själv! Haha.

Åååh, kollar på Grey's Anatomy just nu! Så sjudundrans bra! Puuh, verkligen världens bästa serie.


Kommentarer
Postat av: Julia Hill   

Superfina Bilder! :D

   2012-03-22 / 06:51:04
   URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback