Converse

                                                         Kommentarer (3) 2012-03-19 @ 16:44:39 / Föremål



JESUS KRISTUS AMALIA! Love life just nu. Mamma och pappa kom hem idag efter en weekend i England (som vi barn inte fick följa med på..) och gu' vad glad jag blev när jag fick se påsen innehållande ett par nya, vita och äkta Converse! Tänkte lägga upp en bild på mina gamla fejkconverse men jag ångrade mig i sista sekund för att de var så brutalt misshandlade, och det vill ni inte se, tro mig haha. Men ah, är i alla fall megahappy at the moment, och ingenting kan få mig på dåligt humör! Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Mollie   

Välkommen till den ljusa sidan ;) sjukt mycket skönare med äkta kan jag säga!

   2012-03-19 / 17:37:57
Postat av: maria   

Kan inte förstå att mina också varit så fina en gång i tiden.. :( de är ju inte så vita längre om man säger så..

   2012-03-19 / 19:26:42
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Anna   

grattis! håller med både mollie och maria. vill också ha så vita och fina..

   2012-03-19 / 21:20:09
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback