You can loose sight of it all

                                                         Kommentarer (2) 2012-07-23 @ 17:35:23 / Natur
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5
 
Det har varit en väldigt fin, varm men också tråkig dag mina vänner. De polare som jag hänger mest med
har allihopa börjat sin arbeten idag.. och jag är ledig i två hela veckor. Så därför har jag tillbringat
denna fina eftermiddag i solstolen ute på altanen. Lite färg har jag fått tycker jag faktiskt!
Om lite mindre än två timmar ska jag möta upp Tove och Anna för en myskväll på da beach.
Därför måste jag nu springa ner till stan och handla med mig någonting som jag kan äta där borta,
adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Viola   

svar: Nej det gör ju inte det tyvärr... Jag hade tänkt kolla online :)

   2012-07-23 / 22:43:24
   URL: http://varaviola.blogg.se
Postat av: KarinHannaIsabelle- photography   

sv: Tack så jätte mycket! :D

   2012-07-24 / 08:57:30
   URL: http://khia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback