There's a right and a wrong time

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-22 @ 01:30:32 / Natur
Canon EOS 400D + Canon EF 80-200mm
 
Sent inlägg har yao. Min fina vän begav sig hemåt får någon halvtimme sedan så har haft
huset för mig själv tihi. Har suttit vid pianot och sjungit för fulla muggar, men sedan tröttnade jag och
hamnade här istället. Redigerar lite bilder från dagen ser ni! Jag och sis tog bilen till Knäred
för att bl.a. hälsa på vår moder på jobbet och fotografera en fotbollsmatch.
En glass ingick också i besöket såklart! Av någon anledning hade jag världens sug efter en
"Långa farbrorn" i hallonsmak haha.. dock spillde jag ut det sista lilla jag hade kvar av glassen i bilen.
Vi skrattade mest (som tur var.. hade pappat suttit i förarsätet hade han verkligen inte varit glad alltså..)!
Men nu är jag VANSINNIGT TRÖTT, så god natt på er!
 
Andrew Belle - The Ladder
Ben Rector - When a heart breaks
Mumford & Sons - Winter winds

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar   

Fina bilder :)

Svar: tackar!
photosphere.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback