Sooool vind och vatteeen

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-08 @ 16:22:52 / Natur
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5
 
Oh my fkn god.. har städat ett helt kök idag. Fyra timmar tog det. Förstår ni hur trött jag är nu eller?
Känner mig lite gammal för min rygg tar kål på mig haha. Men ajja, tjänade in 400 riksdaler så jag är nöjd!
Snart tar jag cykeln och åker vidare till stranden för att grilla med sköna peeps.
Fast blir en tidig läggdags för mig ikväll, för imorgon är det dags för jobb igen!
 
VÄDRET ÄR SUPER IDAG FÖRRESTEN! Love it love it love it.

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto   

Vacker bild :D

Svar: tack!!
photosphere.webblogg.se

   2012-07-09 / 18:46:22
   URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback