Musikmys i Tylösand

                                                         Kommentarer (0) 2012-07-19 @ 17:23:02 / Dagbok
Canon EOS 400D + Canon EF 80-200mm
 
Hola peeps. Den fina, och ovanligt somriga, gårkvällen spenderades i Tylösand med fina vänner.
Hoffmaestro spelade högt i bakgrunden och vi satt och chillade i en av sanddynorna.
Kom tillbaks hem till min vän Kajsa vid 1-tiden och vi somnade vid 2-tiden för
att tröttheten till slut tog över. Hela kvällen blev ganska lyckad helt enkelt.
Det är såhär sommaren ska vara mina vänner!
 
Kom hem för lite mer än en timme sedan så nu sitter jag och fryser rumpestumpen av mig
i en stol i köket. Har till och med en halsduk på mig.. överdrivet? Kanske, men det är så kaaaallt!
Imorgon drar jag förmodligen på en liten trip till.. en plats någonstans haha, med familjen och några till.
På kvällen bär det sedan av till Linnea för en tjejkväll med några från klassen.
Bra start på helgen tycker jag.
 
Nu är jag härmed ledig från jobbet i två veckor och dessa veckor ska jag njuta fullt ut av!
Sola, bada (om bra väder), en trip till Ullared, paddling i Hjörnered och en massa massa mer.
Trots det überdåliga vädret så har min sommar varit grymt bra hittills! Men bättre ska den bli minsann!
 
guten bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback