Magical sunset

                                                         Kommentarer (3) 2012-07-10 @ 23:17:58 / Natur
Kamera: Canon EOS 400S + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | Plats: Mellbystrand
 
Solnedgången i söndags var helt freaking amazing! Dog lite inombords så fint det var. Vi var påväg
hem när jag märkte de starka färgerna som lös över sommarstugorna, så jag och Jossa cyklade
snabbt ner till stranden igen för att få en sista glimt av solen. Är väldigt nöjd med bilderna också faktiskt!
 
Idag har verkligen varit en sån där dag som man känner att man bara vill gå och dö haha.
Jobbade i ösregn från kl.7 imorse till kl.9 och somnade sedan (med regnet snattrande i bakgrunden)
i soffan tills jag vaknade vid halv ett då det var dags att äta, borsta tänderna och bege mig till the dentist.
Efter tandläkarbesöket var jag så uttråkad att jag bokstavligt talat bara satt i fåtöljen i vardagsrummet
och stirrade rakt in i väggen. Regnet öste ju ner utanför och det fanns inte mycket att göra inomhus,
så där fick jag sitta. Tråktisdag, med ett stort T! Jag håller tummarna på att morgondagen blir lite
roligare, soligare och händelserikare än vad den här dagen har varit..
 
Har letat runt lite på spotify förresten, och jag hittade ett grymt band!
Rogue Wave - California
Rogue Wave - Publish my love

Kommentarer
Postat av: tilda   

Jättefina bilder Sara!! Du kan fixa den snea horisonten i Picasa annars, ett sånt där gratis redigeringsprogram :D

Svar: tack tildis! :D ååh, jaså? haha tack för tipset!!
photosphere.webblogg.se

   2012-07-10 / 23:28:21
   URL: http://tildaeddvardsson.blogg.se
Postat av: Linääää   

sv: Taaack! :D

   2012-07-11 / 22:06:03
   URL: http://minradio.blogg.se/
Postat av: elin   

magiskt!

   2012-07-24 / 23:15:42
   URL: http://eliiinolssonsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback