In the wind

                                                         Kommentarer (1) 2012-07-25 @ 13:48:14 / Natur
Canon EOS 400D + Canon EF 80-200MM
 
MAJ GADD, älskar vädret! Äntligen lite sommar i vår lilla stad, vilket vi har väntat på så väldigt länge.
Skulle egentligen bege mig till stranden idag MEN.. pappa tog cykeln. Igen. Så jag fick stanna i
trädgården här hemma (där jag otroligt nog råkade trampa på en kattskit.. det hade jag aldrig
gjort om jag varit på stranden, nejnej!). Inget besök i Båstad idag dock,
istället blir det möte med das sparbank och därefter tar jag, syster m.fl. bilen till hbg!
Det var min onsdag, nu ska jag sola vidare.

Farvääääl

Kommentarer
Postat av: emma   

Vilka fina bilder, superfint ljus!

   2012-07-26 / 22:08:52
   URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback