Första "Torsdagskvällen"

                                                         Kommentarer (0) 2012-07-05 @ 23:25:05 / Allmänt
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5
 
Har redigerat bilder, kollat på film och bränt min chocolate fondue (buhu..) ikväll så det fick bli ett sent
inlägg. Tillbringade kanske två timmar i staden med Tove och Anna för att uppleva den årliga "Torsdagskvällen".
Ganska dött om jag ska vara helt ärlig (kanske inte syns på bilderna, men hade ni varit där så hade ni
förmodligen dött av tristess haha..). Men vi lyckades liva upp det hela genom att köpa en varsin
mumsig glass hihi.
 
Imorgon är det åter igen dags för gräsklippning, därefter blir det Spider Man på bio med en saknad vän.
Känner på mig att min fredag kommer bli väldigt bra. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback