No inspiration what so ever!

                                                         Kommentarer (1) 2012-01-17 @ 21:31:09 / Musik

Gaaah, får damp. Det finns ingenting att fotografera! Min kamera rent ut sagt skriker till mig: "använd mig använd mig använd mig!!". Man blir otroligt deprimerad av detta väder. Bara moln, moln och ännu mer moln.
Och nu när jag väl har photoshop (den gamla versionen då) så vill jag ju kunna redigera bilder! Wää.

Nae usch vilket tråkigt inlägg. MEN för att pigga upp det lite så tänker jag publicera uppföljaren
till två av världens skönaste videos. "Songs in real life 3". De andra två finns HÄR och HÄR.


Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]   

3an kom för ett tag sen. den äger jue, elr alla äger. som man hade längtat efter 3an ända sen typ då man såg 2an första gången ;) hahaha jadu ;p

   2012-01-17 / 22:29:47
   URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback