Min spotifylista

                                                         Kommentarer (2) 2012-01-08 @ 22:26:36 / Musik



Nej, min dator är inte sönder, jag har redigerat bilderna i pixlr.

Truddelutt! På bilderna ser ni min senaste spotifylista. 121 låtar, haha. Min gamla lista har över 1200!
Men jaja, klicka på namnet för att komma till min lista - Saraayao
Just nu har jag inte premium, men ska önska mig i födelsedagspresent (1 juli...).

Låttips: Counting Crows - When I dream of Michelangelo
Alla Counting Crows låtar är bra, men den här är lite "out of the ordinary" ;)
För er som inte gillar den sortens musik - bajsa på er hihi.


Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]   

haha när ja kolla på bilderna ja ba men oj va ha hon gjort me skärmen?o: sen skrolla ja ner o läste vad som stod...:]iihiihih

   2012-01-09 / 00:08:19
   URL: http://juliafotar.blogg.se/
Postat av: undefined   

sv, haha nä de tycker ja då inte att du ska. dom vart ascoola ju:]

   2012-01-10 / 15:42:40
   URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback