Gårkvällen

                                                         Kommentarer (2) 2012-01-28 @ 14:34:46 / Vänner

(Iphonebild från "förfesten" igårkväll) - Jag och fina Mollie.

Salut! Ojojoj, här var det dålig uppdatering minsann, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för haha. Är i alla fall helt slut efter lokalfesten i Oskarsström igårkväll. Somnade med otvättat ansikte (dvs. sminket var kvar hehe) oborstade tänder (usch..) och ruffsigt hår så nu känner jag mig grymt ofräsch... ska därför ta mig en dusch och sedan en liten powernap för att bli pigg igen. Därefter väntar en heldag med matteplugg, Skrillexlyssnande (helt beroende av Skrillex nu, sjukt bra musik alltså!) och mycket vattendrickande, min röst är helt förstörd.

Ni andra får ha en allmänt trevlig lördag. Vi hörs!


Kärlek till låten! Man vill bara dansa röven av sig!

Kommentarer
Postat av: Mollie   

Ohyeah!

Weekends-dansen:

Plocka päron, "kihjah" ner och ladda, ladda, åååå fistpumpin' fistpumpin, BODYROLL

   2012-01-28 / 17:23:13
Postat av: Anna   

gilla Mollies kommentar !

   2012-01-28 / 21:43:39
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback