Banana split

                                                         Kommentarer (3) 2012-01-16 @ 16:20:17 / Mat för hela slanten



Ingredienser
1.
Glass
2. En banan
3. Spraygrädde
4. Jordgubbsströssel
5. Blockchoklad
6. Marshmallows
7. Cappucino (stavning?) - pinnar

(Jag blandade i lite allt möjligt. Åt dock inte upp hela (dumt nog..) för jag blev så otroligt mätt!)

Annars då? Tjaae, har bland annat blivit utelåst. Vi fick sluta flera timmar tidigare för att historian och matten var inställda. Problemet var att jag hade inga nycklar och ingen familjemedlem var hemma, så där fick jag sitta, på trappan, och frysa i min ensamhet. Men, som tur var (!!), så hittade jag en nyckel under dörrmattan. Haha, crazy. Jag ringde min moder 5, 6 gånger men hon svarade aldrig och jag skickade 4 sms där jag "skrek" på henne att hon skulle svara haha. Kände mig hemsk, men hur hade ni reagerat om er mamma aldrig svarar i sin mobil eller om er syster klickar er när ni ringer? :o

Får trösta mig själv med gamla avsnitt av världens bästa tv-program: Grey's Anatomy! Vi hörs, kraom!


Kommentarer
Postat av: Mollie   

Det ser ju nästan ätbart ut ! mums

   2012-01-16 / 17:49:44
Postat av: Maria   

Åh goooott!! Själv sitter jag här med en apelsin! :')



Hur ska jag skicka bilderna förresten? :)

   2012-01-16 / 18:30:53
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ   

så gott det ser ut! dock gillar jag bara glass och choklad av allt som finns med där i.. haha!

   2012-01-16 / 19:09:11
   URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback