To ride a horse is to ride the sky

                                                         Kommentarer (2) 2012-02-25 @ 12:55:09 / Djur


Foto & redigering: Jag | Kamera: Sony a300 | Lite irriterande med staketet, men ah.. hästen är söt :D

Undrar hur många "Bring it on" - uppföljare det finns egentligen? Seriöst, det här är den sjätte eller sjunde filmen jag har sett, ever, som handlar om cheerleading (den visas just nu på tv3). Ganska sick haha. Men nog pratat om det! Min helg är fullpackad just nu, vid fyra drar jag till simlångsdalen och spenderar kvällen där och imorgon bär det av till Alvesta för att fira min söta kusin Vidar som fyller 2 år :) Ni får ha det bra, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: D A H L È N   

Första bilden är verkligen helt underbar! Bara tråden som stör lite, men lätt att redigera bort :)

   2012-02-26 / 18:52:35
   URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri   

åh tusen tack! blir så himla glad , du anar inte :) jättefina bilder också, älskar ljuset!

   2012-02-27 / 19:00:27
   URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback