Reflection

                                                         Kommentarer (1) 2012-02-06 @ 18:36:29 / Natur

Foto & redigering: Jag (Sara Palm) | Kamera: Sony a300

Hey. Jag fryser. Heydå.

Ha-ha, kul där, eller hur? Nejmen serri. Jag gör ett snabbt inlägg idag, sen drar jag mig tillbaks till min varma, gossiga och sjukt älskade soffa. Idag har det varit -10° och (självklart) skulle jag ta på mig en stickad, ihålig kofta med bara en bandeu under. Smart, verkligen. Så jag får helt enkelt skylla mig själv om jag blir förkyld yao. Bortsett från mitt dåliga klädval så har dagen varit super. Har bland annat fixat en klipptid (halleluja!!) på frisörsalongen Afrodites (där jag är stammis hihi) för mitt hår är i ett desperat behov av en klippning. Woopdido!

Nog om min dag yes. Nu ska jag bråka med min lillebror för han säger att jag är kass :) Poss och kraom!

Kommentarer
Postat av: Maria   

Wäää när ska du klippa dig? :) Jag ska nog göra det på lördag men får se hur mycket jag vågar klippa hehe! ;D

   2012-02-06 / 19:45:39
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback