Angel vs. Devil

                                                         Kommentarer (2) 2012-02-24 @ 13:46:44 / Porträtt


Foto & redigering: Jag | Modell: Mollie Fondelius | Kamera: Nikon D3000

Åhoj på er! Ovanför ser ni två bilder från gårdagens fotografering med Mollan. Ljuset var så himla snyggt och Mollie var en så himla bra modell så jag kände mig verkligen som en riktig fotograf när jag tog bilderna. Och nöjd blev jag också minsann! Fler bilder kommer upp snart :)

Och förresten; var hälsad efterlängtade fredag! Synd bara att sportlovet tog slut så otroligt snabbt (okej, visst, sportlovet är inte slut förrän på söndag, men ändå..). Menmen, mitt lov har varit awesome så jag ska inte klaga! TTYL (talk to you later) peeps!

Kommentarer
Postat av: Anna   

snögga bilder :D

mitt lov har varit botten, haha

   2012-02-24 / 14:05:10
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Anna   

sv: jajamensan, nej jag är fortfarande krasslig :/

this sucks, hade velat göra så mycket på lovet men så är man bara hemma och.. gör ingenting :(

   2012-02-24 / 15:09:08
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback