En försenad julhälsning

                                                         Kommentarer (0) 2012-12-25 @ 16:09:00 / Allmänt
Knåpade ihop en snabb julhälsning i Photoshop. Såå, God Jul på er!
 
Är för tillfället trött som ett as efter en helg full med skojigheter. Kan fortfarande inte
förstå att årets julafton redan är över?? Varför ska tiden alltid gå så snabbt? ..
 
Om jag är nöjd med mina klappar? JAMENSJÄLVKLART! Det blev en hel del doftljus haha,
ett flertal riksdaler, några smycken, en bok och ett par moshimoshiskor som jag går runt i 24/7.
Vi hade dessutom en liten mysehund på besök! Min kusin Bella har skaffat en fransk bulldog,
vid namn Diesel hihi, så vi spenderade mestadels av kvällen i hans bur och gosade med honom.
En helt okej jul tycker jag! Nu är det bara nyårsafton kvar och därefter 2013ttoooooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback