Come fly with me, let's fly away

                                                         Kommentarer (1) 2012-08-06 @ 15:28:20 / Dagbok
Ingrid Michaelson - Everybody
 
Haha ååh, har haft världens bästa förmiddag! Var egentligen tänkt att jag skulle jobba från 9 till 18
men things changed och vi (jag och mina arbetskamrater) blev ivägskickade till Glänninge.
En grupp med 7 glada 10-åringar väntade på oss och vi gick från att vara tennisplansstädare till att
bli fotbollstränare på bara en halvtimme. Älskar kommentaren jag fick från en av killarna i laget
när jag frågade vad de brukade göra på sina träningar (för vi orkade inte komma på egna "uppgifter").
Fick svaret: "Eh.. spelar fotboll?" hahaha. No shit sherlock? Haha, så söta.
Imorgon är det tennisjobbet som kallar igen, tyvärr. Men jag jobbar förmodligen i två timmar,
sedan får jag nog gå hem. Som vanligt då alltså haha.
 
Ouu herre, vi hade jordbävning kl.5 imorse förresten! Helt sick, sängen började skaka och jag la mig i
mitten och försökte skydda mig med mitt täcke och mina kuddar (ingen aning varför menmen)..
Ajja, det var spännande. Ha det najsbajs, tjohej
 

Kommentarer
Postat av: maria   

Ofta? Jag kände inte av någon jordbävning över huvudtaget mahahah!! :D

Svar: då sov du riktigt djupt då haha! allting skakade :o
photosphere.webblogg.se

   2012-08-06 / 15:42:14
   URL: http://mariacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback