But it's the last time I'll have you

                                                         Kommentarer (0) 2012-08-15 @ 17:20:00 / Natur
Midnight Youth - Golden Love
 
Den här veckan har varit grymt bra hittills tycker jag! Har bl.a. varit i Falkenberg med två vänner
(har miljoner bilder från den dagen varav några av dem kommer upp här soooon), gjort om ett par
jeans med snälla, rara Anna och haft film/myskväll med bästa klassen hos Mica. Nu är det bara
resten av den här dagen plus imorgon kvar av sommarlovet.. so sad. Men jaja, det bara att
acceptera läget helt enkelt!

Syster min ska åka vidare till London på fredag, då hon bl.a. ska inhandla ett par svarta boots
från New Look till mig! Köper hon fel är hon död...... heheh. HOPPAS HON HITTAR DE JAG VILL HA!
Bild kommer nästa vecka i så fall! Ha en grym onsdagkväll, farväl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback