Busy, busy, busy

                                                         Kommentarer (1) 2012-08-03 @ 23:21:00 / Dagbok
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5
 
Har varit sjukt upptagen de två senaste dagarna. Gick upp tidigt i torsdags för att ta bussen in till
Halmstad och därefter bussen till Falkenberg --> Ullared med Kajsa. Dagen spenderades
på Gekås där mer än hälften av min gräsklippningslön shoppades upp hehe..
Imorse var det dags för mitt och Annas första fotojobb! Vi hade äran att fotografera ett bröllop i Skottorp.
Ett väldigt litet bröllop. Men väldigt mysigt :) och brudparet var supertrevliga, så fotograferingen
blev riktigt lyckad (bilden ovanför är brudens bukett).
Resten av denna hektiska fredag har tillbringats på Liseberg med familjen. Det är fortfarande
en riktig plåga att vara tre barn för det slutar alltid med att en av oss måste åka
ensam i karusellerna.. och det är en av de värsta sakerna jag vet. Drygt som fan haha.
Nu är jag så trött så jag tror jag kommer somna när som helst.. fyy. Och imorgon ska jag upp tidigt
(igen) för att ta bussen in till Halmstad med två vänner. På kvällen sedan är det dags för släktfest.
Ha det gött! Adios

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar   

Väldigt fin bild :)

Svar: thanku :)
photosphere.webblogg.se

   2012-08-04 / 13:03:27
   URL: http://www.jessicafotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback