Bert ♥

                                                         Kommentarer (1) 2012-08-16 @ 19:40:00 / Djur
Canon EOS 400D + Sigma DC 17-70MM 2.8-4.5 | Bild 1 & 3 är tagna av Anna.
 
Sista sommarlovsdagen har spenderats på en bondgård i Halmstad med Anna. Det var tänkt
att vi skulle fotografera djuren, men Annas kamera dog 10 minuter efter att vi satt oss ner för att fika..
Lite fail där kanske haha, men vi löste det genom att jag lånade ut min kamera till henne lite då och då.
Innan vi tog bussen till gården så frågade jag Anna om det fanns några hundar där, vilket hon inte visste om det gjorde.
Men what do you know, när vi hade satt oss ner och tagit fram våra bullar (random det lät haha..)
så ser vi en stor, svart lurvboll springa mot oss. Det var världens sötaste, mysigaste och snällaste "Bert".
Vi visste inte vad han hette ju så vi döpte honom till Bert hehe, det visade sig sedan att han hette Oliver..
Anyways! Han var i alla fall urmysig och jag saknar honoooom :(
Fotogenisk var han dessutom! Älskar den sista bilden!
 
En helt okej avslutning på sommarlovet tycker jag! G'bay

Kommentarer
Postat av: Sofie   

Awww sjukt söt. Och asgulligt namn haha :D

Svar: None
photosphere.webblogg.se

   2012-08-27 / 11:46:02
   URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback