Vid Lagan

                                                         Kommentarer (2) 2012-04-17 @ 17:33:14 / Natur




Kamera: Sony a300 | Plats: Lagan

Jesus amalia! Har inte gjort ett inlägg på två dagar! Det här händer inte ofta kan jag säga haha. Men ja, sorry för dålig uppdatering. Hur som helst, igårkväll tog jag och Anna en fotorunda vid Lagan (fin flod eller hur? hihi) och gav oss sedan av mot stan och spenderade våra 16 små enkronor på två yummiga chokladdonuts. Totally worth it! Har bara ätit två donuts i hela mitt liv så det var klart värt att spendera mina sista småmynt på en tredje! Bilderna som jag tog i Laholms finfina stad och på min finfina vän (Anna då) kommer upp på fredag för imorgon drar jag till Stockholm! AAAW YEAH! Kan känna er avundsjuka ända hit tss..

Idag fyller min lillebrur tonåring (GRATTIS ERKIPERKI) , så nu ska det firas! Flygande Jakob kommer snart flyga in i min mun hihi mumma. Ha det gött, så hörs vi på fredag igen! poss

Kommentarer
Postat av: Anna   

ha det så bra i huvudstaden! miss ya already.. ;( haha :D

   2012-04-17 / 18:35:24
   URL: http://annaemanuelsson.se
Postat av: Linnea [Fotoblogg]   

Hej!



Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr



Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Lycka till!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

   2012-04-18 / 18:54:15
   URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback