Singing; ain't this life so sweet

                                                         Kommentarer (3) 2012-04-12 @ 20:47:52 / Natur

Kamera: Sony a300

Okej.. här kommer dagens i-landsproblem. Jag har hittat ett par ursnygga jeans på Gina Tricot för 399 kr och jag ska köpa dom imorgon, men problemet är; vilken färg?! Militärgröna eller beiga?! Wää, behöver verkligen hjälp!

Men över till något helt annat! Skickade in min jobbansökan till folket på Siesta, så får hoppas att jag får jobbet så jag kan dra till festivalen i maj/juni. Hade varit sjukt awesome i så fall! Massa bra artister kommer, som t.ex. Kapten Röd, Timbuktu, Den Svenska Björnstammen, Urban Cone och The Hives, så jag måste verkligen dit! Jag får se om jag kommer iväg eller inte, återkommer om det senare hihi.

Imorgon är det äntligen fredag! Dagen börjar först med skola (såklart), och på eftermiddagen sedan drar jag in till stan med en freund och köper mina älskade jeans (som jag nämnde där uppe, och som jag fortfarande behöver hjälp med när det gäller färgen!!) och vid 7-tiden drar vi på 3:ornas musikuppvisning på vårt gymnasium. Hej & hoj!

Kommentarer
Postat av: Tove   

Grün, de är assnygga!! :D wäää

   2012-04-12 / 21:53:05
Postat av: maria   

Jag ska skaffa de gröna , fett lätt snyggast!

   2012-04-12 / 22:34:46
   URL: http://mariacharlotte.devote.se
Postat av: linnea [FOTOBLOGG]   

Var med och tävla på min blogg där

du kan vinna priser från tvspelsweb.se!

kramar på dig :)

   2012-04-13 / 19:10:26
   URL: http://linneaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback