I swear we're gonna' get there..

                                                         Kommentarer (0) 2012-04-21 @ 20:00:12 / Dagbok


Gåkvällen var kul osv. haha. Kunde ju klart vart bättre, men det hela förstördes lite när alla var så otroligt jobbiga på Madison. Visst, lite knuffande och puffande får man la ta, men att folk beter sig som mongon kan man inte riktigt förbise precis. Musiken var inte heller så bra, tyvärr. Dålig i början, men bättre i slutet! Dock var det redigt kul att få träffa och dansa med vänner som man inte sett på länge! Och att få släppa tanken på att en hel del plugg ska vara klart till de kommande veckorna och att vi har 5, 6 prov nästa vecka var skönt (som fan! haha). Behövde släppa loss lite heuheu.

Kom hem halv 3 inatt, tog en banan och somnade inte förrän kl. 3 sedan, så nu är jag riktigt trött. Dock vaknade jag ju halv 1 i eftermiddags.. men strunt samma, är ändå trött. Så ikväll blir det chill - och myskväll med syskonen. Imorgon väntar födelsedagsfirande hela dagen, så är ganska glad över att jag hann klart med min muntliga svenska-redovisning som vi ska framföra på måndag.. men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback