Dramatisk himmel

                                                         Kommentarer (3) 2012-04-27 @ 21:38:58 / Natur

Kamera:
Sony a300 | Redigerad i: Adobe Photoshop 7.0

Åååh vilken härlig daaaag! Solen och värmen är tillbaks efter en vecka full av vind, regn och rusk. Jag är glad och lycklig men också otroligt trött. Har varit en lång dag i skolan och en lång eftermiddag i stan med Anna och Kajsa. Hittade världens finaste blus/linne på BikBok som bara ska bli min! 199 kronor, vilket kap! Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Ska kolla på New Girl på fyran som faktiskt började för 7 minuter sedan (ehe..). Efter det ska jag sova gott i min gossesäng och tagga inför morgondagens äventyr. Dessutom är det långhelg! Är ledig lördag, söndag, måndag och tisdag. A-a-awesome or whut?

So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye!

Kommentarer
Postat av: Lina | photo ♥   

SV; Tack så mycket (: Jo, det kan vara svårt ibland, det tycker jag med. Men det är mödan värt ;)

   2012-04-27 / 21:42:08
   URL: http://linaphoto.blogg.se/
Postat av: Tove   

Schnygg biild fotografen!!

   2012-04-27 / 23:54:55
Postat av: Jessica Fotar   

Jättefin Bild :)

   2012-04-28 / 10:03:59
   URL: http://jessicafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback