Braid of hair

                                                         Kommentarer (2) 2012-04-22 @ 19:28:44 / Självporträtt



Hunnit med.. ingenting idag. Eller jo, har gjort redovisningen helt klar tills imorgon och firat mina syskon med hela tjocka släkten. Har flängt runt med kameran framför ansiktet och fotat reportagebilderna som ska vara klara till fotolektionen på torsdag, men hade verkligen ingen ork att lägga upp alla bilder här. De får ni kanske se en annan dag, när jag har ork haha. Istället får ni se en fläta på mig som är gjord av min systeryster (hon tvingade mig att skriva att det var hon som gjorde den hehe)! Annars då? Ska plugga.. yaay. Ni vet, har man 6 nationella prov så har man.

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Alma   

Vad ska du göra ikväll då? =)

   2012-04-22 / 20:25:08
   URL: http://enlitenalma.blogg.se/
Postat av: Anna   

har du färgat håret igen? :)

   2012-04-22 / 22:37:25
   URL: http://annaemanuelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback