Piano keys

                                                         Kommentarer (1) 2011-11-27 @ 20:46:01 / Redigeringar

Fotograf: Jag | Kamera: Sony a300 | Redigerat i: http://pixlr.com/.

Waddap! HAHA såg ni filmen jag la upp innan?! Helt sick! Men ah, dagen har i alla fall varit fullproppad med olika händelser. Imorse var jag tvungen att gå upp halv 11 (hehe..) för att sedan pallra mig iväg med kameran hem till Maria, där hon och hennes syster väntade på mig. Jag tillbringade två timmar där och fotade "syster-porträtt" på dom som de sedan ska ge i julklapp till sina päron. Jag tjänade hundra krooonor hihi :)
Resten av dagen har jag spenderat med familjen hos moster Nina för att fira hennes b-day! Det blev kakor i stora lass!

Nu ska jag välja ut morgondagens outfit och sedan dra mig till sängs för att försöka sova i den otroligt högljudda "Berit"-stormen som vi har här i lilla Laholm just nu... Godnatt säger jarå'!

Kommentarer
Postat av: mwiklund - fotoblogg   

sv: Jag tjänade faktiskt 700 kr på att länka ett ord till ett företag :) å det var dom som kontaktade mig ;) så det var ju supergrymt!

   2011-11-28 / 18:44:59
   URL: http://tiepnajjs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback