Kulturfestival

                                                         Kommentarer (0) 2011-06-06 @ 17:54:19 / Musik
Hej! Har haft världens sämsta dag idag, bl.a. på grund av min pollenallergi och mina stora fötter. Men jag ska, så gott jag kan, försöka att vara positiv i detta inlägg :). Kulturfestivalen här i Laholm har varit grymt bra! Bl.a. Olle hedberg och Daniel Adams-ray var här och skakade liv i oss laholmare. Det var fett! Vädret har dessutom varit helt fantastiskt hela helgen och jag älskar det! Men enligt vissa så ska det tydligen regna och åska hela dagen imorgon.. så.. ja. Jag/vi får helt enkelt hålla tummarna på att vädret håller i sig :)

Btw: Det är Sveriges nationaldag idag ju! Grattis!!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback