Min jul

                                                         Kommentarer (1) 2011-12-26 @ 17:28:36 / Familj


Lill-julafton | Julafton | Juldagen.

Tjena mittbena! Har ni haft en bra jul? För det har minsann jag! Har firat med världens bästa (och absolut knasigaste) släkt och fått en massa fina julklappar. Bland annat en fjärrkontroll till systemkameran (så nu kan jag ta självporträtt från hundra meters avstånd haha) och en biljett till Michael Bublé's konsert i Stockholmia i april! Och så fick jag ju lite annat smått och gott som t.ex. parfym, ett armband, en tavelram, en bok och en pyjamas. Jag är helnöjd med min jul i år! Den kunde inte varit bättre :)

Imorgon (eller på onsdag..?) så drar jag och familjen till Götet och shoppar nu när mellandagsrean är i full gång! Det gäller att passa på när man väl har lite pengar i plånkan. Och på torsdag så drar jag till Halmstad och tillbringar dagen med Isabelle som jag inte har sett på ett halvår. Låter redigt bra tycker jag!

Vi hörs, kram!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!   

Härliga julbilder!! :)

   2011-12-27 / 01:05:01
   URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback