Gott nytt år!

                                                         Kommentarer (2) 2011-12-31 @ 16:16:19 / Allmänt


Jaha, kära vänner. 2011 börjar lida mot sitt slut. Lite sorgligt att detta året snart är över.
Har haft många goa stunder iår faktiskt. Och jag har fått en massa nya, och otroligt fina, vänner
som (förhoppningsvis) kommer finnas kvar livet ut. Och mitt första halvår som gymnasieelev
har varit totally awesome! Jag ångrar inte alls att jag valde Sturegymnasiet.

Denna nyårsafton spenderas med världens coolaste cheyer hos mig.
Kvällen består av hemmalagad tacos och kladdiskakis, film, sällskapsspel
och ett glas champis vid 12-slaget! Amaziiiin' är allt jag kan säga.

Hoppas ni andra får en fantastisk nyårsafton med god mat, skön musik och härligt sällskap.
Innan jag beger mig till the shower så vill jag önska er ett riktigt gott nytt år!!
Ska bli spännande att se vad 2012 har att erbjuda :)


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!   

sv: varsågod! =)

   2012-01-01 / 19:18:09
   URL: http://adaras.se
Postat av: julia [fotoblogg]   

jag söker kommentarer på min blogg + läsare. jag antar att du oxå vill ha mer läsare och kommentarer :)

ska vi följa varandra på bloglovin och börja käsa och kommenterra varandras bloggar?



förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer

   2012-01-05 / 12:21:09
   URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback