Ett litet inlägg typ

                                                         Kommentarer (4) 2011-08-29 @ 19:02:12 / Allmänt

"Första" dagen med ett nytt schema och en ny klass. MEN, jag och Anna ska byta till
den andra fotoklassen imorgon eller på onsdag :) Tycker så ofantligt synd om Mollie!
Hon fick inte byta klass med oss för att hon går film - & tv och vi går foto så hennes schema kommer tydligen
bli helt fel då. Känner mig nästan lite elak när jag får byta men inte hon. Och hon känner ingen i vår
nuvarande klass... Fyy, stackars Mollie. Men du (Mollie), det kommer gå bra! Tro mig!!
Om det inte gör det, då bytar jag tillbaka!!



Onödigt litet inlägg det här, men har inte varit ute med kameran på länge så har inga bilder att visa...
Kvällen kommer vara lugn i alla fall. Ska kolla på Svenska Hollywoodfruar, sen blir det läggdags.
Upp klockan 5 imorgon. Fan.
Men ni får annars ha det så bra! Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Mollie   

Jaa fy det var rätt tråkigt att jag inte fick byta.. :/ piss ännu 3 år där jag inte känner mig som en i klassen ! MEN men man får göra det bästa av det man har, och gilla läget ! :)U still my lunch buddies ?

   2011-08-29 / 19:37:18
Postat av: Anna   

sv: jag också, de sa att samma sak. att vi får känna hur det är ett tag, om det är så att vi inte trivs så skulle vi gå till rektorn ;)



   2011-08-31 / 10:18:20
   URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anna   

sv: tack! men det tror jag att du gjorde igår på bussen ^^ tack igen iaf! :)



okej, då gör jag det! nästa vecka ;)

   2011-08-31 / 10:19:16
   URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anonym   

Ny tävling på bloggen!

Nu tävlar jag ut en rouge från maybelline,

räcker med att skriva en kommentar att du är med!



Lycka till!



För att aldrig missa en tävling, gilla mig på facebook.

Sök på natalies.se



PussKram /natalie

   2011-09-03 / 19:19:02
   URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback